Onderzoek naar nlt

Wat vinden leerlingen van nlt? Waar lopen TOA’s tegenaan? Past nlt in de visie van de school? Hoe worden 3e-klassers geïnformeerd over nlt? Deze en andere vragen wil de Vereniging NLT voorleggen aan haar leden. Met de antwoorden op deze vragen hoopt de vereniging inzicht te krijgen in de stand van het nlt-onderwijs en te achterhalen waar kansen liggen.

Voor dit onderzoek stellen we vragen aan coördinatoren, TOA', docenten, schoolleiders en leerlingen. De vragenlijst voor coördinatoren, TOA’s en docenten start met dezelfde vragen. Op een bepaald punt kom je door het aanvinken van je functie in je eigen vragenlijst terecht. Voor de schoolleiders is er een eigen vragenlijst. Verzoek aan de coördinatoren om de vragenlijsten voor de schoolleider aan de eigen schoolleider door te sturen. Ook de leerlingen krijgen eigen vragen voorgeschoteld. En daarom het verzoek aan de docenten om leerlingen te vragen om de leerlingenvragenlijst in te vullen. We beseffen dat het een hele drukke tijd is voor jullie, maar we hopen dat jullie toch een moment kunnen vinden om de vragen te beantwoorden. We laten de links tot 16 april openstaan.

Alvast veel dank voor jullie deelname en succes met het invullen.

• Link naar de vragenlijst voor coördinatoren, TOA’s en docenten;
  • Link naar de vragenlijst voor schoolleiders;
  • Link naar de vragenlijst voor leerlingen.